Betingelser og vilkår for kjøp av produkter og tjenester fra Minhelsefix
Betingelser og vilkår for kjøp av produkter og tjenester fra Minhelsefix
1. HVA PRODUKTENE/TJENESTENE OMFATTER
Produktene/tjenestene inkluderer følgende
Videobasert behandling av ulike muskel/skjelettplager
Bestilling av produkter
Produkt/tjeneste bestilles via nettsiden MinHelsefix.no
Kontaktinformasjon:
Telefon (+47) 33 44 82 05 alle hverdager 08.30 – 15.00
E-post: post@minhelsefix.no
Juridisk eier av MinHelsefix er Naprapat og Helse AS med org.nr: 929 241 193.
Elektronisk formidling av helse- og personopplysninger
Det forutsettes at medlemmet har satt seg inn i vilkårene i avtalen og samtykker til bruk av elektronisk formidling av helse- og personopplysninger. MinHelsefix forplikter seg til å overholde alle krav i de til enhver tid gjeldende lover og retningslinjer for informasjonssikkerhet og personvern.
2. GENERELT
Fornyelse og varighet
Alle produkter har en varighet basert på hvor lang tid medisinsk forskning viser det kan forventes å bli behandlet for den enkelte plage.
Endringer i vilkår som får betydning for tjenesteleveransen vil bli opplyst om minimum 14 dager før gjennomføring.
Opphør av avtale
Avtalen opphører automatisk etter forventet behandlingstid for hver enkelt plage. Kunde må aktivt velge nytt produkt for videre avtale.
Force Majeure
MinHelsefix er ikke ansvarlig for hindring eller begrensning av tjenester som inngår i avtalen på grunn av forhold utenfor MinHelsefix sin kontroll, og som MinHelsefix ikke kunne forutse, unnvære eller overvinne følgene av (Force Majeure). Eksempelvis naturkatastrofer, pandemier osv.
3. MEDLEMSKAP
Pris
Pris på produktet/tjenesten oppgis i kjøpsøyeblikket og vil varier for hvert enkelt produkt/tjeneste.
Betaling
I kjøpsøyeblikket betaler kunden med kort/vipps gjennom betalingsplattformen Stripe. Kundens kort vil bli belastet for fremtidige betalinger til samme dato hver måned.
Produkt/tjeneste ugyldig ved manglende betaling
Dersom kunden ikke betaler kjøpesummen i henhold til avtalen, vil kundens betalingskort bli forsøkt belastet inntil 8 ganger i en periode på 14 dager. Dersom transaksjon fortsatt ikke er vellykket etter 14 dager med belastningsforsøk, vil kunden bli kontaktet for å løse problemet.
Avtaleperiode
Avtaleperioden starter fra og med dato kjøpet er tegnet, til og med den dato behandling er utført for hver enkelt tilstand.
Oppsigelse
Avtalen er gyldig til og med den dato behandling er ferdig. Avtalen kan sies opp med 3 mnd varsel ved å sende en mail til post@minhelsefix.no
Angrerett
Hos MinHelsefix har medlemmet 14 dagers angrefrist på kjøp av produktet/tjenesten. For å overholde angrefristen, er det tilstrekkelig at du sender en e-post til post@minhelsefix.no om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper. Eventuelt innbetalt beløp vil bli refundert.
Angrefristen utløper idet medlem benytter seg av tjenestene/produktet.
4 OPPGRADERTE FUNKSJONER OG NYE VERSJONER
4.1 Oppgraderte funksjoner og nye versjoner av tjenesten vil bli implementert i tjenestene i den grad MinHelsefix finner det hensiktsmessig. MinHelsefix forbeholder seg rett til, uten forvarsel og når som helst, å gjøre endringer i eller endre tjenesten eller måten tjenesten leveres på.
5 BRUK AV TJENESTEN
5.1 Sluttbrukeren skal handle i samsvar med eventuelle instruksjoner gitt av MinHelsefix om bruk av tjenesten. Hvis bruk av tjenesten krever en forelders eller vergetillatelse, er sluttbrukeren ansvarlig for å innhente en slik tillatelse.
5.2 Sluttbrukeren samtykker i å ikke bruke tjenesten til noe formål som ikke er i samsvar med gjeldende lov eller disse vilkårene, og er ansvarlig for alle handlinger og aktiviteter som utføres innenfor rammen av bruken av tjenesten. Verken MinHelsefix eller dets underleverandører er ansvarlige for uautorisert tilgang til tjenesten som følge av sluttbrukerens uaktsomhet.
5.3 Sluttbrukeren sikrer at materialet som er gjort tilgjengelig av sluttbrukeren gjennom tjenesten, ikke krenker noen eiendomsrettigheter som eies av en tredjepart og ikke er i strid med gjeldende lov.
6 BEGRENSET TILGANG TIL TJENESTEN
6.1 Tjenesten kan bli avbrutt av omstendigheter utenfor MinHelsefix eller dets underleverandørers kontroll, noe som kan påvirke funksjonaliteten og tilgjengeligheten til tjenesten. Siden verken selskapet eller dets underleverandører kan kontrollere slike omstendigheter, kan ikke selskapet garantere en kontinuerlig eller uavbrutt tilgang til tjenesten. Selskapet skal imidlertid, gitt omstendighetene, søke å fjerne faktor som forstyrrer, eller har risiko for å forstyrre funksjonaliteten og tilgjengeligheten til tjenesten.
6.2 MinHelsefix kan, på grunn av tekniske, vedlikeholdsmessige eller sikkerhetsmessige årsaker, treffe passende tiltak, noe som kan påvirke tilgangen til tjenesten. Sluttbrukeren vil i den grad det er nødvendig, informeres om enhver begrensning eller suspensjon av tilgangen til tjenesten uten ugrunnet forsinkelse, for eksempel av helsepersonellet som legger ut slik informasjon på nettstedet eller lignende.
6.3 MinHelsefix forbeholder seg retten til når som helst å si opp sluttbrukerens tilgang til tjenesten dersom selskapet mistenker at sluttbrukeren bryter disse vilkårene eller på annen måte handler på en måte som risikerer å forårsake selskapet, dets underleverandører, andre brukere eller personer skade eller annen skade.
7 IMMATERIELLE RETTIGHETER
7.1 Alle rettigheter, inkludert immaterielle rettigheter, til tjenesten tilhører elektronisk leverandør eller MinHelsefix. Rettighetene inkluderer, men er ikke begrenset til, drift, metode, programvare og design av tjenesten. Sluttbrukeren skal ikke få noen immaterielle rettigheter til tjenesten eller noen rettigheter til materialet som oppstår ved bruk av tjenesten.
8 TREDJEPARTS SØKNADER
8.1 Hvis du vil bruke deler av tjenesten, må sluttbrukeren ha tilgang til bestemte tredjepartsprogrammer. Sluttbrukeren er ansvarlig for å utføre installasjoner og oppdateringer av slike tredjepartsapplikasjoner.
8.2 Sluttbrukeren skal sørge for at bruken av en tredjepartssøknad er i samsvar med vilkårene og betingelsene som regulerer forholdet til leverandøren av tredjepartssøknaden. Sluttbrukeren skal holde MinHelsefix eller dets underleverandører skadesløs for eventuelle krav rettet mot MinHelsefix eller dets underleverandører av slike leverandører på grunn av sluttbrukerens bruk av tredjepartssøknaden.
8.3 Verken MinHelsefix eller deres underleverandører er ansvarlige for mangler i, og garanterer ikke funksjonaliteten til, noen tredjepartssøknad.
9 LENKER TIL ANDRE NETTSTEDER
9.1 I tjenesten kan sluttbrukeren finne koblinger til nettsteder som leveres av tredjeparter. MinHelsefix har ingen kontroll over eller ansvar for slike koblede nettsteder eller dets innhold, og skal ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader som oppstår i forbindelse med bruk av tjenester som er tilgjengelige på koblede nettsteder. Sluttbrukeren anbefales å lese de respektive vilkårene for bruk og retningslinjer for personvern for slike tredjeparts nettsteder.
10 PERSONOPPLYSNINGER
10.1 Du kan til enhver tid trekke tilbake samtykker du har gitt til vår behandling av dine personopplysninger. Dette kan gjøres ved å kontakte post@minhelsefix.no
Du kan be om å få vite hvilke personopplysninger vi har registrert på deg.
Det vil alltid være innhentet gyldig samtykke fra kunden før personopplysninger lagres.
Du kan kreve at vi sletter personopplysninger vi har lagret om deg uten opphold.
11 BEGRENSNING AV ANSVAR
11.1 MinHelsefix er ansvarlig for alle helsetjenester som leveres til sluttbrukeren i forbindelse med bruk av tjenesten, i samsvar med gjeldende lov.
11.2 Verken MinHelsefix eller dets underleverandører er ansvarlige for å holde sluttbrukeren skadesløs for, inkludert, men ikke begrenset til, tap av inntekt, tap av data eller andre direkte eller indirekte tap eller skader av noe slag. Ansvarsbegrensningen gjelder også sluttbrukerens ansvar overfor tredjeparter.
12 FORCE MAJEURE
12.1 MinHelsefix og dets underleverandører skal bli fritatt fra ansvar for manglende oppfyllelse av disse vilkårene i en slik periode, og i den grad den forfalte ytelsen til helsepersonellet eller dets underleverandører er forhindret på grunn av noen omstendigheter utenfor rimelig kontroll av slike parter, for eksempel krig, krigslignende fiendtligheter, arbeidsforstyrrelser, ny eller endret lovgivning, statlige handlinger, avbrudd eller svikt i elektrisitet eller kommunikasjonssystemer, brann , flom eller andre omstendigheter av lignende betydning.
13 ENDRINGER
13.1 MinHelsefix kan når som helst, gjøre endringer eller tillegg i disse vilkårene
Alle endrede forhold trer automatisk i kraft senest fjorten (14) dager etter at
endringen er publisert i tjenesten. Ved bruk av tjenesten etter fjorten dagers periode skal sluttbrukeren anses å ha godtatt de nye vilkårene.
14 KOMMUNIKASJON
14.1 Sluttbrukeren godtar at all kommunikasjon fra MinHelsefix eller dets underleverandører til sluttbrukeren kan gjøres elektronisk. Meldinger skal anses å ha blitt gitt den dagen en melding sendes.
15 VARIGHET
15.1 Disse vilkårene gjelder fra sluttbrukerens registrering av en brukerprofil i forbindelse med bruken av tjenesten og inntil sluttbrukeren har sluttet å bruke tjenesten.
16 GJELDENDE LOV OG TVISTELØSNING
16.1 Disse vilkårene skal tolkes i samsvar med og styres av norske lover. Enhver tvist, kontrovers eller krav som oppstår som følge av eller i forbindelse med disse vilkårene, eller bruddet, oppsigelsen eller ugyldighet av disse, skal endelig avgjøres av offentlige domstoler i Norge.
17 KONTAKTINFORMASJON
17.1 Dersom du som medlem har innsigelser til ditt kundeforhold rettes henvendelse til post@minhelsefix.no