FAQ

Ofte stilte spørsmål

Velkommen til vår FAQ-seksjon. Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om HelseFix og våre tjenester. Vi har samlet nyttig informasjon for å hjelpe deg med å få mest mulig ut av vårt rehabiliteringsprogram. Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss for ytterligere assistanse.

Hva er HelseFix?

HelseFix er en digital rehabiliteringsplattform som tilbyr tilpassede øvelsesprogrammer utviklet av erfarne naprapater. Vi gjør det mulig for deg å utføre rehabilitering effektivt hjemmefra eller mens du er på farten, med vår brukervennlige app eller direkte i vår vippsløsning.

Hvordan kommer jeg i gang med HelseFix?

Du kan enkelt starte med HelseFix ved å registrere deg på vår nettside: www.minhelsefix.no. Velg det programmet som best passer dine behov, og du kan umiddelbart begynne din rehabiliteringsreise.

Hvilke typer rehabiliteringsprogrammer tilbyr HelseFix?
  • Pr. dato er våre ferdig utviklede produkter behandling og rehabilitering av akilles plager og svimmelhet/ustøhet
  • Vi vil kontinuerlig jobbe med nye plager og tilstander som skal tilbys i HelseFix

 

Hva gjør jeg hvis jeg har spørsmål om mitt rehabiliteringsprogram?

Dersom du har et program med ren SMS løsning har du mulighet til å sende SMS som kommer godt frem i løsningen.
Dersom du har app løsningen har du tilgang til å sende melding der.

Hvilke betalingsløsninger er tilgjengelig?

Det skal være enkelt, smidig og ikke minst trygt å betale hos HelseFix. Vi samarbeider derfor med en av verdens største leverandører innen betalingsløsninger.

Betaling gjennomføres med Stripe eller Vipps. Stripe godkjenner alle debet og kreditt kort. HelseFix tar ikke vare på sensitiv data, dette ligger sikkert lagret i Stripe eller Vipps sine betalingsløsning.

Slik betaler du med Vipps

  1. Fyll inn alle opplysninger om deg selv i kassen.
  2. Velg betaling med Vipps.
  3. Tast inn ditt mobilnummer (8 siffer)
  4. Vipps-app’en vil aktiveres på din mobil hvor du får tilsendt en forespørsel om betaling til HelseFix, som deretter må godkjennes.
Hva koster produktene?

Alle våre produkter koster 399,- pr mnd.

Den totale kostnaden vil variere ut ifra hvor lang behandlingstid de ulike produktene har.

Når bør jeg oppsøke kyndig helsepersonell?
  • Nyoppståtte problemer som er nye for deg bør undersøkes.
  • Alle våre produkter forutsetter at du er undersøkt av kyndig helsepersonell slik at det er avklart og utelukket alvorlige tilstander.
  • Opplever du nedsatt almenntilstand eller annen sykdom.
  • Er tilstanden kritisk skal du kontakte legevakt eller ringe 113.
Hvordan kan HelseFix hjelpe meg uten å se meg eller fysisk behandle meg?

Alle våre produkter starter med en spørreundersøkelse som vil være nære de viktigste spørsmålene du ville fått på klinikk. Vi erstatter derimot ikke rådene du får av en kliniker.

Kan jeg bruke tjenesten når jeg er i utlandet?

Ja, alle våre produkter kan brukes i alle land der dere har tilgang på internett eller mobilnett.